Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei der ute! Jeg har så lyst til å kjøpe en QuicKutz Revolution, eller kanskje bare en sånn tang for å stanse ut bokstaver/figurer til fotoalbum og kort. Lurer på hva jeg skal velge, maskinen eller tang? Noen som har erfaringer å dele her? Lurer også på om det er noen plasser på nettet der det selges brukte alfabet/dies. Er helt nybegynner på området, så alle gode tips tas imot med stor takk.
snuppelure 74 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 www.ebay.com kan man være heldig åfå kjøpt endel dies og alfabet til en rimlig penge
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Skjønte det sånn at du kan bruke dies fra tanga på revolution, så da er vel valget kanskje enkelt? Ellers vil jeg gjeeeerne ha en sizzixmaskin dersom anledningen byr seg... *vil ha* & ebay er genialt til formålet c",)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Sjekk ut Cuttlebug! Den tar alle dies fra forskjellige produsenter, og er billigere enn QK Revolution. www.papirloftet.no har den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå