Gå til innhold

PROBLEM!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn fra tidligere forhold,og et barn med nåværende samboer.Problemet er at han behandler mitt første barn som en dritt,ja,en dritt! KUN kjefter på han hele tiden!!! Sier aldri noe positivt til han og de bare krangler.Stakkars gutten min er bare 5 år.Og alt dette ender selvfølgelig med at jeg og sambo krangler foran barna fordi jeg blir lynings!!! Sier til han hver dag at han får til helvette se å skjerpe seg,er så driiiiittlei av han nå! Men han legger all skylda over på min 5 åring.HALLO liksom! Greit han er ikke verdens enkleste barn,men kanskje fordi han vil ha litt mer oppmerksomhet enn det han får etter at barn nr 2 kom til verden for kort tid siden.Men det skjønner jo ikke sambo nei. HVA SKAL JEG GJØRE???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres dette ut som en klassisk "familieterapi-situasjon", det vil si et problem dere ikke vil greie ut av på egenhånd fordi dere har diametralt ulikt syn på saken. Det eneste som kan hjelpe er å få en profesjonell utenforstående til å gi dere veiledning.

Synes forøvrig det høres helt færlt ut at en femåring kun får negativ tilbakemelding! Men samboren din har sikkert en helt annen versjon, antar jeg?

Mitt råd: Kontakt familieterapeut eller liknende før dette går alt for langt!

Skrevet

Både jeg,mine foreldre og hans foreldre reagerer på hvordan han er mot barnet mitt.

Skrevet

Tror du ikke han ville endret mening dersom en utenforstående kommuniserte at dette ikke er akseptabel oppførsel?

Skrevet

Det vet jeg ikke.Spørs om han er med på noe sånt.

Skrevet

Slå opp på familievernkontor i tlf katalogen og ring dit. Der kan dere få hjelp ganske raskt (og gratis). For sønnen din sin skyld må du få overtalt han til å bli med dit...

Skrevet

familieterapi trenger dere alle virker det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...