Gå til innhold

Pregnanta... ingen problemer enda med Thyra og solen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen problem med å reise med små barn. Det er sikkert:-))

Jeg har ikke kjøpt solfaktor klær til Thyra, da de var slutt på alle apotek hjemme. Men hun har blitt smørt med faktor 50, som jeg kjøpte hjemme. Det har fungert fint. Hun er like blek som vanlig.:-)

Bruker solhatt og sitter med henne stort sett i skyggen. Vi har tatt med middagsglass, fruktmos og grøt. Og en vannkoker... Det fungerer fint. Jeg har gitt henne banan herifra. Og litt brød. Puppen har også vært fin og ha. Spesiellt under flyturen og når hun ønsker. Gir henne også vann på flaske. Da hun ikke helt har skjønt det med tåteflaske, så har hun en Imsdalflaske som hun drikker av. Det fungerer fint.

Ta dere en tur...:-)) Lover det er vært det...:-)). Men det vet du jo:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre! Har jo hørt det fra andre som har vært ute og reist med barn til varmere strøk, men jo flere som sier det, jo bedre! :-) Men, Thyra er jo en aktiv liten dame. Holder hun seg i ro i skyggen, da? Og på stranden er det vel ikke alltid så lett å finne skygge? Bader hun mye? Godt hun er glad i puppen, for flyturen er jo ganske lang og slitsom, så vidt jeg husker. Ja, har lyst til å reise, og gjør det nok igjen en gang, men vet ikke når. Fikk enda mere lyst da jeg i helgen var sammen med venner som skal reise nedover i neste måned med to barn og bli der i tre måneder. Hun er fra Thailand, og de skal innvie et hus de har bygget der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...