Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 ..men spør fordet;) Hvor mye er en full porsjon grøt?? Altså hvor mange teskjeer med grøtpulver? og hvor mye mm eventuell mme har dere i grøten? Jeg er oppi 3-4 teskjer med risgrøtpulver + mme. lager den fortsatt ganske tynn... er det viktig å ha den litt fastere etterhvert? Hva gjør dere? signerer med anonym denne gangen, synes det er litt flaut å spørre om...
Amabolla Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Det står på pakka:) Husker det ikke i hue. Vi prøver å lage den litt fastere nå-sånn litt etter litt:) er ikke oppe i en full porsjon vi heller- bare noen skjeer med grøtpulver og opptil 60 ml mme. Ikke bra svar,men svar lell:D
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skjønner godt hvorfor du spør, lurer jeg og. Men jeg tenker at det må jo være litt individuelt om hva en full porsjon grøt er... Jeg er oppe i fire T-skjeer grøtpulver. Lager den vanlig grøt-fast nå, jeg... Det er vel bare å lage den fastere og fastere... Man lager den vel så tynn i starten fordi barnet ikke er vant til å spise fast føde... )
Stratos med 3 barn Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Står på risgrøten (4 mnd) til guttungen at en full porsjon er en snau halv desiliter med grøtpulver + ca 100 ml mme/mm. Så kommer det jo ann på hva de orker da, men mer får ihvertfall ikke min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå