Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Har en gutt på 2,5 mnd og det begynner å bli vanskelig å bade ham i badebaljen. Han blir kjempegira å sparker i fra så han slår hodet i enden av badekaret og gjør mamman sin kliss våt. Det er ikke spesielt lett å få vaska tassen heller og samtidig prøve å holde ham med en hånd... så jeg vurderer å kjøpe en sånn badestol som jeg har hørt litt om.. er han for liten til det? evt hvor gamle må de være? Noen som har bra eller dårlige erfaringer med denne? og hvor kan man få kjøpt en slik? ble mange spørsmål her.. blir takknemlig for svar hilsen nybada gutt og klissvåt mamma...
Jaguara Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Vi kjøpte en slik stol som hun kan ligge i i badebaljen og det er det beste kjøpet vi noen gang har gjort. Marte elsker å ligge i den stolen og smiler og ler og storkoser seg. Hun spreller ganske kraftig med armer og bein, så man blir relativt våt likevel. Men du slipper å holde henne og det er så fantastisk å sitte å se på henne i vannet. Vi kjøpte stolen på en babybutikk og den kostet ca 200 kr. Løp og kjøp - det er absolutt verd det
Jaguara Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 PS Marte er 3 mnd og vi har brukt den i ca 3 uker.. Kunne ha brukt den en stund før det også..
Klara77 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Vi kjøpte en slik, men er ikke fornøyde. Vesla satt forsåvidt fint i stolen, men vi syntes det var veldig vanskelig å få vasket henne på vanskelige steder slik som på halsen og nakken og nedentil i den stolen, så vi har ikke brukt den mer. Vet om andre som er veldig fornøyde, så det er kanskje bare oss som er klønete...
mamo82 *2 jenter* Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Badestol er en super investering! Vi har brukt vår siden hun var 3 uker gammel, uten problemer. eneste man må være obs på er at hodeenden KAN bikke bakover (pga dårlige sugekopper, kanskje?), så følg med. Den har gjort det etpar ganger her, men aldri så mye at hun har fått hodet under vann. Ellers er den utrolig gjev å ha. Badingen blir SÅ mye enklere.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Tusen takk for svar Tror nok jeg skal invistere i slik ja:)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Noen som vet om slike badestoler er å få kjøpt i noen nettbutikk? Skulle gjerne hatt en sånn:)
selfangerkjerringa Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Vi har en sånn badestol. Brukte den litt i starten med første jenta vår, jeg var veldig sliten etter fødsel og sleit litt med armene i etterkant. Da var det veldig greit å kunne få litt avlastning ved å la henne sitte i stolen Men for å få vasket alle valkene måtte vi jo holde henne selvsagt, hehehe
Amabolla Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Vi kjøpte en sånn badestol som vesla sitter i og ikke ligger. Din baby er nok for liten til den tror jeg. Den har skumgummi nederst med sugekopper og en rund ring rundt. Vi kjøpte den for 3 uker siden og digger den stort! Vesla storkoser seg i den:) Tro den kostet rundt 2-300 kr på babycomfort.
clio Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Jeg kjøpte en slik ligge badestol til førstemann. Er kjempefornøyd. Brukte de fra de var nesten nyfødte (2-3 uker gamle)Ungene elsker å sitte i dem å bade, hater å bade uten nesten. Begge to plasker så pass mye at det ble vann overalt, også i valkene.Synes det ikke er noe vanskelig å få vasket overalt. Etv mine lureste kjøp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå