Gå til innhold

Ble så lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så lei meg i helga. Fikk høre noe om et par som jeg kjente til for noen år siden som jeg visste fikk en gutt omtrent samtidig som oss. Da gutten var litt over 1 år ble han syk (vet ikke detaljer) også viste det seg at det var svulst på hjernen :-( Han har vært igjennom omfattende behandling som ikke akkurat har vært noe særlig for en gutt på litt over 1 år som skulle ha løpt rundt, lekt og kost seg. Men det hjalp ikke... Nå har de avsluttet behandlingen, og venter vel egentlig bare på at han skal dø. Tror han blir 2 nå i mars hvis han rekker det. Det verste var vel egentlig å treffe dem dagen etter at jeg fikk vite det. Kjempenydelig gutt, men kunne jo se at han var syk (svulster som syntes på utsiden av hodet og kunne ikke gå skikkelig enda) Dette setter ting litt i perspektiv... Klarer ikke å la være og tenke at dette kunne vært mitt barn, men samtidig setter man jo utrolig pris på å ha et friskt barn! Skal i allefall ikke klage mer hvis jeg synes hun sutrer mye osv, heller gi henne en god klem og fortelle hvor glad jeg er i henne. Har grått mye etter dette møtet... Måtte bare få skrevet det ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så trist, dette var veldig vondt å lese! Vi skal være glad for de små tassene våre, selv om de krever oss med hud og hår iblant. Vi som har friske barn vet ikke hvor heldige vi er!!! (bank i bordet)

Skrevet

Huffameg så fælt:( Det er så forferdelig å høre om barn som har det så fælt:( Det får iallefall meg til å tenke på hvor utrolig urettferdig ting er!!

Skrevet

Uff da så forferdelig,det fikk meg til å tenke litt har alltid så dårlig samvittighet når alle barna er i seng,synes jeg kjefter hele tiden og syter over at minstemann er sutrete.Skal vell egentlig bare være overlykkelig for at jeg har 6 friske barn.

Skrevet

Herregud så tragisk. Stakkar liten. Priser meg lykkelig over at lille skatten min er frisk, og håper vi aldri vil oppleve den situasjonen foreldrene er i nå. Klarer ikke å forestille meg et liv uten min datter. Huff, dette var trist lesning, ble skikkelig lei meg nå.

Skrevet

Oj,det var ikke noe særlig å lese....

Skjønner at du tenker på din lille da du ser slike ting,ja vi må takke og bukke for at vi er heldige som har født friske barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...