Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hor ofte dusjer deres 2-3 åringer? Er så usikker på hvor ofte som er nødvendig. Har ei jente som er hysterisk for vann i øynene og det er ikke lett og få det til uten at det kommer noe vann:) Hun dusjer under tvang ca hver tredje fjerde dag er dette alt for lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi bader ca annehver dag. Du må jo ikke bade henne så ofte, regner med du vasker henne godt:) 3-4 dag holder i massevis:)

Skrevet

Neida.. Det holder sikkert.

Dere vasker henne vel med klut utenom?

Kanskje hun skulle få bade i stedet?

Skrevet

Før dusjet sønnen min 3 ganger i uken. Men etter at han har begynt i bhg, dusjer han litt oftere (hver 2. dag. I helgene får han kose seg litt ekstra i balja si med masse skum.

Sønnen min elsker å dusje, men hater vann i øyene. Så da må jeg alltid skylle håret hans tvang og har da alltid et håndkle klar slik at han kan tørke seg. Hvis ikke, bruker han genseren min eller gnir ansiktet på buksa mi på låret.

Skrevet

To-tre ganga i uka... ho hadd også en periode kor ho fikk fnatt av å få vann i øyan... så æ kjøpt ho sånn skjerm som gjør at ho ikke får vann i øyan... ho sett førøvrig i en balje i dusjn...

Skrevet

uff og ufff...mine barn støver ned. Minsten blir vasket godt hver dag, og bades en gang i uken. To ganger om han er veldig skitten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...