dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 hvor lene må jeg vente på neste sesong av den deilige serien? må jeg be om å få lånephantomets eksemplar av sesong to og tre?????? :-) også jeg som ikke liker frustrerte fruer... ja ja, jeg får vel kline i stedet da.... mmmmmmmmmmmmmmm det blir jo i grunnen fint :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2007 hvor lenge - heter det! sessong er vel sikkert skrevet feil det også, og hva med et mellomrom mellom "låne" og "pantomet"... korrektur er for dem med god tid.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skal love deg det, at korrektur det leser vi alltid 1 time etter at det skulle i trykken;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 rart med det, men det er dessverre sånn det fungerer her i huset... litt dumt når det leveres en hel haug av oppgaver hvert år... men nå er det bare to igjen og vips så har jeg i alle fall en bacholor grad i alle fall...
brumlemor Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 frustrert frue har vi vel helst i heimen!! Eller er det frustrert mann me har.... Men me får jo meir tid til å kaste bort på pc da, no når siste episode blir sendt.
Gummelillan Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Greys.. Frusrerte Fruer Judging Amy Ally.. Vet ikke helt hva det er men tror egentlig jeg har vært hekta på alle seriene som TV2 har sendt på tirsdager kl 21:40.... Er det noe med tidspunktet eller dagen??? Hm... Blir ikke mer klining på tirsdager her i gården, nei ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå