Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanvittig fornøyd, bare synn det er haugevis med kilo til som skal bort ...=(

Men nå håper jeg virkelig det blir bedre vær så jeg kan få gått turer, vil ned så mye jeg klarer til juni (for da skal jeg til syden)

Kommer sikkert til å vagge rundt i sydenland med hengehud...jaja. Jeg får vel knyte det sammen på ryggen eller noe...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordelen med forkle-magen er jo at den skjuler ks-arret.... :)

Skrevet

Gratulerer!!!:) Vil gjerne ha oppskriften din:)

Skrevet

har ikke tatt ks, derimot har jeg et gammelt blindtarm arr...blir fint å skjule det....

Skrevet

spiser ca 2200kcal om dagen....og går turer hvis været holder.

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Men, ikke for å sette skår i gleden, men nåt man ammer skal man IKKE gå ned så fort i vekt. Årsaken er miljøgiftene som kroppen skiller ut ved vekttap, de går i morsmelken og det er ikke bra for babyen. En halv kilo i uken anbefaler ernæringsspesialister.

LYKKE TIL videre, jeg er også på oppdrag "miste.kjipe-graviditetskilo;-)

Skrevet

fertila!! dette er jo kanon!! kan du ikke være litt mer spseifikk da??

hHVA spiser du?

teller du kalorier? ev. hvordan (eks. vektklubb o.l el)

bare gåturer el annen trening også??

Skrevet

så heldig du er!! Går smått om senn ned her også,men får ikke lov til å slanke meg,siden jeg er så innmari svimmel(spesielt om kvelden) og legen ikke finner ut hvorfor,annet enn at tassen antagelig spiser livskiten ut av meg:) Kroppen lagrer visstnok fordi den tror at det er magre tider... Men 8,5 kg det er jo knall!!

Skrevet

Fly flate du er flink! Står på som en gud selv om dagen! Veldig flink til å trimme, men dårlig på maten :( Resultatet er ikke noe endring på 5 uker... Så du kan jo tenke på det mens du selv går ned :) Stå på!

Ellers enig med Ka-ping. Er ikke sikker på hva som er værst, henge magen eller arret etter haste snittet....

Skrevet

Grattis! Det må jeg si, virkelig lagt deg i selen du:)

Skrevet

hehe, ja ikke sant! og du ser vel jeg retter meg selv, ikke sant?! :P

Skrevet

Dette er en typpisk dag

frokost: all-bran, banan, hasselnøtter og ekstra lettmelk

mellommåltid: 2 skiver med ost og skinke

lunsj: 3 skiver med pastrami og lett philadelfiaost

Middag: 225 g potet, og 225 g kjøtt eller fisk (rent ikke farse ol) og masse grønt

kvelds 2 skiver m pålegg

+ eple, banan og en appelsin

og 2 glass melk

i tillegg går jeg 2 timer morgentur ca 3 ganger i uken og ammer som et helvete.

Skrevet

Jeg kan ikke spise nøtter, eple eller appelsin, og ikke drikke melk... Da får knøttemor vondt i magen sin. Så det er ikke helt lett å spise "riktig og variert" som det heter, og få i seg det riktige antallet kalorier. Irriterende. Men jeg prøver så godt jeg kan, og hittil (6 uker etter fødsel) har jeg gått ned 12 av de 14 kiloene jeg gikk opp under graviditeten. Håper jeg fortsetter å gå ned når de 14 er borte, her hadde vi over 20kg for mye i utgangspunktet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...