Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg og sambo har funnet ut at vi vil ha litt mer alternativ sex i svangerskapet, fordi begge blir litt bekymret og synes det er litt rart med vanlig vaginal sex. Så i går testet vi analsex.... jeg har egentlig alltid syntes det hørtes ekkelt ut........men det var jo skam godt..... nesten litt flau over at jeg likte det......eneste ulempen er at nå verker bekkenet mitt igjen... så vet ikke om jeg vil ha det flere ganger i løpet av svangerskapet...... noen som har forslag til andre spennende ting uten om vanlig oral sex???
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hva med å gi hverandre oral sex?? det er jo kjempe deilig for begge to! Får deilig orgasme også!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 onaner dere selv sammen. det e kjempegodt og ofte vekke det fantasien til nye ideer. La han leite/forske litt på g-punktet ditt. Kansje du opplever kvinnelig ejakulasjon om dette ikke allerede er vanlig for deg da. Let på nett om dette om dere ikke vet hvordan man fremkaller dette. Er helt fantastisk. Onaner hverandre til orgasme......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå