Gå til innhold

hvordan endre barnehage-søknaden på nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

årsaken har seg slik at vi har ringt rundt til disse private familiebarnehagene og fått napp hos en som kan tilby oss plass om vi har søkt hos de gjennom kommunen, så jeg må nå endre på ønskelista selvfølgelig...

for ett barnehagesystem spør du meg...

e no mildt sagt oppgitt og lettere frustrert over heile greia, for ett system!! d verste av alt er at jeg faktisk ikke tror d er ett system..hihi

Vel, de får noe å bryne seg på disse kommunale ansatte neste år..haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det så MÅ du ringe bydelen søknaden har blitt sendt til,det er den eneste muligheten for å forandre ønskene.

Skrevet

du kan endre søknaden på nettet frem t.o.m. 1. mars. da er den endelig. du har mest sannsynlig fått tilsendt et passord. har du det ikke lenger, må du ringe barnehagekontoret og få tilsendt et nytt passord, ev. bestille dette over nettet. jeg har selv endret rekkefølgen en gang på denne måten, og kommer til å ta en endelig beslutning før 1. mars. skal i hvert fall ha med en ny barnehage som åpner i august -07 og tar inn 150 barn... *S*

Skrevet

Du må logge inn. Brukernavnet er som regel fødselsnummeret ditt, også skal du ha fått et passord fra kommunen hvis du har vært innlogget før. Dette kan du få tilsendt på nytt hvis du ikke husker. Jeg har endret mitt til et jeg husker... :-) Tror ikke det er noen begrensing på hvor ofte/mye du kan endre innen 1. mars, men etter dette vil søknaden "fryses" til opptaket er klart i slutten av måneden. Søknadsdatoen vil ikke endres dersom du endrer søknaden, så det vil ikke få noen konsekvenser som at du havner lenger bak i køen osv.

Hilsen ei som har endret søknaden opp til flere ganger. Uten at det har hjulpet nevneverdig da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...