Gå til innhold

Mister dere MYYYE hår?


-Mamman-

Anbefalte innlegg

Syns jegmister så utrolig mye hår jeg, gjort det den siste måneden i hvertfall. 10 hårstrå i hånda bare jeg drar hånda gjennom det jo! Huff, noen som har noen tips? Tar B-vitaminer da jeg husker det, er ganske flink til å huske det da, de står på kjøkkenbordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp! Masse!! Ligger hår overalt!! Når jeg vasker klær finner små hårballer i tørketromlen, når jeg dusjer mister jeg utrolig mye hår, og tørr nesten ikke gre håret!

 

Er jo vanlig å miste hår etter man har vært gravid, men trenger vel ikke vare så lenge og være så mye!! Til og med frisøren min kommenterte at håret var blitt tynnere og anbefalte noe håravfallsprodukt (koster massemasse så kjøpte ikke).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si at det går over SNART da! Blir så pistrete oppå topplokket etterhvert. Må jo bruke klesrulla i senga for å få opp igjen lange hår etter meg hver eneste dag jo, er jo så stikkete å ligge på! Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også! Hår overalt, jeg og støvsugeren er blitt veldig nære venner i det siste! Mini har jo gjerne pysjen full av hår etter at jeg har ammet han i senga også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på.. har vel mista masse siden Oscar var 1 mnd. gammel, godt jeg har hatt mye å ta av. Har gudskjelov blitt litt mindre avfall de siste ukene og det begynner å komme nytt - problemet er at de er grå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt det ikke bare er meg som har det sånn... tetter sluken igjen hver dag jeg... og hårballene i tørketrommelen etter endt tørking er så store at til og med kattene skvetter når eg åpner.... huff... Men jeg har veldig tykt og langt hår så føler ikke at jeg " mangler " noe hår eller er blitt tynn i håret......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet mye de siste mnd! Nå begynner det å roe seg litt virker det som. Bortsett fra at det er veldig irriterende med hårstrå overalt, så er jeg egentlig bare glad..har alt for tykt hår i utgangspunktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det snakk om en håndfull i forbindelse med dusj. Jeg synes det er hår overalt!! Plukker hår av klær, sengetøy, klærne og munnen til minsten ;)

Men det gikk over første gang, så det gjør det vel nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...