Gå til innhold

Medlem av liberoklubben, baby bonus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller har du andre gratis medlemskap noe sted? Er det å anbefale, eller er det kun masse (uønsket) reklame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er medlem av libero klubben,får bleieprøver ettersom tulla vår vokser..Fikk en prøve på grøt og bleier nå en dagen+ett magasin..

Men det er jo en del reklame også da,men det er det jo alle steder nå:)

Skrevet

Jeg er med i liberoklubben, veldig ålreit syns jeg. Får et blad med masse informasjon, og jeg tar gjerne i mot reklamen så jeg blir litt orientert i "markedet". Litt prøveprodukter er heller ikke å forakte =)

Skrevet

e åsså medlem dær. fikk en boks med stivfrossen leverpostei i posten hær om dagen (-10grader ute) hehe... + litt informasjons brosjyra om Jærnrik kost og tenner ol. Syns at dæm e flink å medele info æ :)

Skrevet

Hihi:) Leverposteien vi fikk var også stivfrossen:) Syns også det er koselig med noen små overraskelser i posten i ny og ne (ikke bare regninger) Hihi:)

Skrevet

jeg synes det er noe d... med all reklamen, sleip markedsføring spør du meg. Så jeg er ikke medlem i disse klubbene. De gjør det jo for at vi skal få et personlig forhold til produktene slik at vi skal bli faste kunder. En måte å tjene penger på for dem selvsagt. De gjør det jo ikke for å være greie. Men skjønner jo at det er stas å få gratis ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...