Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 å bare amme med en pupp når de nærmer seg et halvt år? mini er snart fire mnd og i praksis ammer jeg med en pupp. hun hyler når hun får den andre for det er ikke noe trykk i den og det er umulig å pumpe den. hun godtar den bare hvis hun eg er mett og bare vil ha litt til. men nå har jeg begynt å bekymre meg for om vi må begynne med fast føde tidligere så hun får i seg nok mat. foreløpig er hun fornøyd og er litt lubben. og er det noen som vet om noe som er et vidundermiddel til å roe barn som gråter i søvne. noen ganger går det greit å roe, men våknet av et hyl kl 8 idag og brukte tyve min på å roe henne ned. i søvne...det går jo ikke akkurat så mye inn, så jeg bærer og bysser...å roe henne i sengen når hun hyler sånn gjør vondt verre... noen andre som har det sånn?
Antoine Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Kan svare på spm 1. Ja, det går fint å amme med en pupp, tvillingmødre m.fl. gjør jo dette. Jeg ammer kun en og en pupp og kunne sikkert holdt å bare bruke det ene hver gang. Sønnen min er 5.5 mnd )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå