Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

här et lite dilemma hær..jenta mi legger seg klokka 19.00 og sover så til vi legger oss,og da våkner hun litt til og bynner og suge på fingrene sine,sånn sult sutting trur jeg....jeg vet at om jeg lar henne ligge en stund så sovner hun igjen også blir hun og fortsette og sove fram til 3-5 tia før hun ska ha mat igjen,men så er jeg så redd for at hun ikke sier ifra om hun er sulten og at hun får for lite næring,så jeg har brukt og ta henne opp og amme henne....men er også redd for at det skal bli en vane at hun våkner da og ska ha mat,når hun kansje ikke trenger det...

hva burde jeg gjøre??sier de virkelig ifra om de er sulten?? skal på hs i mårra og veie for og se om hun legger på seg som hun skal ivertfall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom hun sovner igjen av seg selv, så er hun nok ikke sulten, da gir hun helt klart beskjed om det.

Hun hadde nok ikke sovet igjen så lett, dersom det var sulten som vekte henne. De er noen små vanedyr disse små, så hun kan fort venne seg til at hun får pupp når dere kommer og legger dere.

Skjønner at du bekymrer deg, ikke lett å vite om de får nok, men de sier klart fra når de ikke har det noe bra.

Godt for deg å komme på hs til veiing da, slik at du ser at frøkna di vokser og trives:)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...