Gå til innhold

-carina-


ღtili35ღ

Anbefalte innlegg

Hei hei min venn.

Hvordan står det til med dere?

Jeg og lille snuppa har øre og hals betennelse:-(

Har fått antibiotika nå, så vi er på bedringens vei :-)

 

Ha en flott dag :-)

 

Klem fra din venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Så koselig at du fant veien inn hit!! :o)

 

Her er formen bra! Var forkjølet her for 1-2 uker siden og det har hengt litt i kroppen. Lurte nesten på om jeg var på vei til å bli dårlig igjen på mandag, men en tidlig kveld med rikelig søvn og en "halv eske" C-vitaminer gjorde susen... Så nå er formen på topp! Heldigvis...

 

I dag har jeg vært på barseltreff med jentene fra helsestasjonen. Måtte gå hjem tidlig derfra for vi har hatt rørlegger på besøk. Skal pusse opp badet, så nå har han vært og sett på det... Får vi bare vente og se på tilbudet som kommer i posten *gruer meg litt*. Etterpå var vi så slitne både jeg og Karsten at vi sovnet på senga. Han sover fortsatt... :o) Det tar på å være på besøk! :o)

 

Kjedelig at dere er syke begge to, men fint at dere har funnet ut hva det er for noe. Heldigvis hjelper antibiotika (som regel) ganske så raskt, så nå er det vel ikke så lenge til dere er tilbake til normal form igjen! :o)

 

Ha fortsatt god bedring!

Og en fortsatt koselig kveld!

 

Nå kom mannen hjem og jeg får få ferdig middagen! Jeg skal få fisk til middag i dag!! :o) (Han er ikke så glad i det, så jeg gleder meg i flere dager i forveien når jeg endelig får fiskemiddag!) :o)

 

Klem tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...