Jente89 ♥ Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Nå har jeg gått 2 uker eller noe uten nett.. føles bra å være tilbake forran skjermen Har savna Dib ! hehe
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hihi...fikk du abstinenser slik som jeg får? Velkommen tilbake da...ikke så mye som har skjedd egentlig. Åssen går det med deg og Ina Emilie?
Jente89 ♥ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 OIOIOIOI!!!! Riga nå må du fortelle meg.. piratspira? hihi oi så arti ! Her går det fint vi har nettopp flytta og trives i ny leilihet.. Ina Har blitt en rolig unge, eller hun skriker mindre enn før Mange klemmer fra oss
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Hei på deg! fint at du også er tilbake. vi har vært uten ordentlig nett leeenge nå vi også. Grattis med ny leilighet!! hehe Riga har sneket seg inn i to-tette-klubben hun :-P skal ikke være med inn du også da ? hihi klemmer
silhah og emilie Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 velkommen tilbake, du har vært savnet, hehe
WP-TLogPeanut Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Hei snuppa , der er du ja Koselig å se deg på nett igjen! Kan ikke du sende meg en mail eller melding med adressa dåkkers? Skulla sendt nå i posten til dere. Tenker å sende sms om det hver dag,men husker det ikke igjen før det er laangt på kveld :s
Jente89 ♥ Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 oi så arti.. nu e æ spent ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå