Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er ingen god forfatter men jeg kan prøve. Etter en lang dag på jobben kom jeg hjem til den store leiligheten jeg bodde i alene. På bordet lå det en lapp. Der stod: Gå inn på badet og ta deg en dusj, ta etterpå på deg undertøyet som ligger der. Først ble jeg litt redd, men så bare nysgjerrig. Jeg gikk inn og dusjet og vasket meg omhyggelig på den myke kroppen min. Etter jeg hadde dusjet tok jeg på meg det mørkerøde silkeundertøyet som lå ved dusjen. Det var en liten blondetanga, en nydelig BH, et stramt sexy korsett, strømpeholdere og en silkemorgenkåpe. Jeg var forsatt litt redd men jeg ville være med på leken. Så lå det en lapp der det stod at jeg skulle binde et lite silkesjal rundt øyene mine, så jeg gjorde det. Etter jeg hadde sutte der alene i det sexy undertøyet kom det noen inn i rommet. Jeg kunne ikke se hvem. Først merket jeg to muskeløse hender som tok forsiktig av meg morgenkåpa. Så begynbte henne og ta meg ømt på brystet før han kneppet korsettet forsiktig opp. Etterpå det tok han av behåen min. Så begynte han med litt øm stryking på puppene. Etterhvert ble det hardere og hardere og han dro i puppene mine, mens han stønnet. Så beit han puppene mine. Så sugde han de skikkelig intenst, men han bar seg av stønning. Jeg var helt målløs og superkåt. Denne manne kunne virkelig knå pupper. Så gikk han vekk. Så kom det enda en, jeg tror det var en jente. Huden henne var myk og hun hadde ingen klær på seg. Hun lente de stooore faste puppene sine mot mine mens hun kysset meg ømt på halsen. Så gikk hun og jeg bar meg av kåthet. Så kom det en mann til og dro hardt av meg tangaen. Så slikket han meg på magen, og imellom beina. Han slikket ommhyggelig og deilig. Jeg ropte at han måtte ta fitta og skjøv den opp mot ansiktet hans men han bare forsatte og slikke rundt. Så kom det enda en mann. Plutselig kjente jeg en geidgen stiv penis inn i munnen min. Den var sååå stor og stiv. Jeg sugde så kraftig og han sprutet kjempemye i munnen min. Så tok han den kjempestore penisen og la den på magen min men han sprutet på puppene mine. Jeg prøvde å skyve den store penisen inn i fitta mi, men han var sterkere enne meg. Så tok en av mennene mine penisen sin inn rompa mi og jeg bar meg og stønnet. Så kom jenta og knådde på puppene mine. Nå ville jeg bare at han med den store skulle ta meg i fitta. Så kjente jeg at den store kuken kom nærmere og han plasserte den inn i fitta. Åh, herregud da kom en kjempestor orgasme!! Jeg skreik og stønnet. For en nytelse. Så tok mennene sine penisene ut av meg. Og jenta slikket vekk all sæden som var kommet på kroppen min. Så hørte jeg døren smelle igjen og de var gått. Da jeg jeg tok av meg bindet var det ingen andre tegn av dem en et lite bilde som lå på bordet. Nam......
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Nam........ Faaaaaaaan, sitter her med fingra i fitta og er sååååå kåt. Du er jo skikkelig god til å skrive!!!!!!! Jeg vil og bli tatt med en meeeeeeeegaaaaaaaaaaa penis, jaaaa!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er gutt og fantaserer ganske enkelt om at jeg har en klinikk for jenter som ikke får oralsex av mannen sin, eller rett og slett ikke får nok av det. Jeg ser for meg at klinikken har fått mye omtale i Se og hør og Først og Sist og mange andre plasser slik at rekrutteringen er enorm med lange ventelister. Vi har lokaler her i byen, med flere rom hvor det er dempet belysning, automater for snacks og drikke av alle slag, behagelig musikk, levende lys og muligheter for å se film på stor tv for de som vil det. Vi har bestillt spesialdesignede liggestoler fra Ekornes med hull i setet hvor jeg kan stikke hodet opp. Deilige myke skinnstoler som gjør det til en drøm å ligge å sprike med benene. Dette er noe jeg bare må oppleve en gang!! ha-ha! og nam-nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå