Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Kommer vel an på hvor gamle de er, og om de er våkne eller ikke! Hvis de sover, er det vel hipp som happ om de trilles eller står i ro? Hvis de sitter våkne i vogna, er det sikkert fint for dem med mye å se på.
barbafru Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det redder livet vårt hver dag. Han blir så gretten av å være inne lenge. Masse glede av å titte runt seg.
energica Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 He.. ja, det er nok for min jente bare frisk luft, siden hun er 5 mnd.. Tror det hjelper på immunforsvaret etter hvert også jeg da. Jeg får mye glede, bra trim, og mye skravling ( går sammen med noen.. he, prater ikke med meg selv..lenger tjihi )
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jenten vår hater det...skal bare bæres hvis hun ikke sovner da!!
adelia*termin 18/10* Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 jenta på 4 mååååå ut hver dag.. i all slags vær Gutten min på 3 mnd sover myye bedre når han får vært ute:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå