Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 i går gav jeg beskjed til min samboer at enten fikk han ta ungen, ellers kunne vi adoptere han bort, snakk om å være på bærtur. I dag har jeg bare sittet med han på fanget, masse dårlig samvittighet. Han er så utilpass og skriker masse, det har rett og slett klikket for meg, og det er så vondt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 ..kolikk..? :-( Det finnes i så fall råd, har hørt at både kiropraktor og akupunktur kan hjelpe. Kanskje det hjelper om han ikke har kolikk også, du skriver ikke så mye om problemet. Kanskje den lille har smerter. Ikke godt for deg å ha det sånn, så det er nok best dere forsøker med behandling så fort som mulig.
Antoine Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Litt trøst i en håløs hverdag er at det er flere som har vært i dine sko. Min lille gråt endel og jeg var så sliten så sliten. Da han var tre måneder ble det imidlertid mye bedre og nå når han nærmer seg seks måneder så er det svært sjelden npe grining i det hele tatt. Hold ut og ikke få dårlig samvittighet for at det flyr noen stygge ord. Det er så absolutt normalt )
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Mulig det er kolikk, men han er over 4 mnd...har prøvd akupunktur...nå har vi bestilt time til osteopat,håper det kan hjelpe.Det er tydelig at han plages av noe, og det er jo så vondt for oss foreldre å ikke kunne gjøre noe godt for dette lille menneske. Jeg har skjønt at jeg ikke er alene om dette,og det er jo en liten trøst. I dag orket jeg ikke dra på barselgruppe, sitte der å høre på alle disse lykkelige mammaene,ikke greit dette her, syntes det har gått litt langt. Nå kommer helsesøster snart en tur innom, det skal bli godt.
belli72 Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Lykke til med samtalen med helsesøster! Håper virkelig du får tatt tak i dette. og at du får bukt med problemene. Synes du er tøff som fronter situasjonen. Tror det er alt for mange som "spiller" lykkelige mødre rundt omkring! klem fra meg
Antoine Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Kanskje han har låsninger i nakken? Det hadde min og etter en tur hos manuell terapeut og fysioterapeut ble han MYE bedre. Har du hørt om KISS/KIDD? Han gikk til kiropraktor før han var tre mnd pga kolikk og det hjalp på kolikksmertene..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Ja det kan godt hende det, leste litt om KISS i går...blir godt å få sjekket det. Tror nok det er mange som spiller lykkelige ja, glad jeg klarer å få det ut, selvom det er vondt mens det står på. Takk for svar jenter,dere er gode å ha:)
Antoine Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Bor du i Oslo kan jeg anbefale Barneklinikken ved Klingenberg...
mamman`te2flottegutter Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Mange klemmer er sendt din vei:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Vil bare si at det er flere som har det sånn. Jeg har vært (og er fortsatt) mye fortvila pga. at sønnen min har vært så urolig og virket utilfreds. Masse skriking og klaging. Man blir så sliten av at uansett hva en gjør, er babyen misfornøyd og utilfreds. Samtidig får en inntrykk av at andres babyer er fornøyde og rolige hele tiden, noe som gjør at en unngår sosiale situasjoner og holder seg hjemme. Det er ikke så morsomt å være den som må gå rundt og roe en misfornøyd baby hver gang, heller. Dette er noe iallefall jeg var helt uforberedt på da jeg fikk barn. Sønnen min er over 5 mnd. nå og ting er myyye bedre enn tidligere, så det virker som det går rette veien. Fortsatt er det dager da jeg er utslitt og kjenner meg mislykket som mamma. Jeg trøster meg med at situasjonen stadig gradvis bedrer seg, men tar meg ofte i å lengte til babytilværelsen er over og gutten min blir større...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå