Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Her om dagen kom en venninne med en gave til oss. En bok om døden.... Bare ordet død er for de fleste av oss litt skremmende og det er trist.....for døden kan også være god. Min venninne mistet sin halvannet år gamle sønn for halvannet år siden, og kjempet samtidig for livet til hans tvillingbror. Han overlevde heldigvis. Jeg har lest nesten hele boken nå og denne må jeg anbefale til dere alle her inne. Den lærer oss mye om livet, døden og livet etter døden. Hvordan vi kan la barna våre få lov å ha et naturlig forhold til dette, uten våre egne redsler blandet inn. Og hvor vi selv også kan få et nytt syn på situasjonen rundt dette temaet. Boken er skrevet av Elisabeth Kübler-Ross og heter Døden er livsviktig. ANBEFALES!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 jeg kjenner at jeg hadde hatt godt av å få et normalisert forhold til døden selv også jeg.... så om ikke den er til ungene så hadde den kanskje gjort godt for meg???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det er bare så trist at man må miste noen som står en nær, for å få et normalt forhold til døden.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 Det er jeg helt sikker på min venn:-) Hadde mange samtaler med min søster om døden, vi snakket mye og lenge om dette..........vi har vår tro og trygghet i forhold til hva som skjer og det er godt å ha, spesielt i denne situasjonen. Vi fikk jo muligheten til å ha alle disse samtalene, det er det dessverre ikke alle som får.....det må være vondt. Desto mer viktig er det å lære å forstå hvordan vi mennesker faktisk fungerer på det åndelige plan, ikke bare det fysiske, mens vi er her på jorden....... Så dritgrei, jeg ønsker for deg at du leser denne boken - jeg tror den kan gjøre noe for deg og med deg, og den tanken gjør meg glad kjenner jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå