Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Nå fikk jeg en tlf. fra en venninne og ble litt sjokkert. Datteren deres har vært mye og til dels alvorlig syk det siste året, og det ble bestemt sent på høsten at de skulle fjerne mandlene hennes, da de er unormalt store. Hun har time snart nå. Så har vi en annen venninne som har et barn som egentlig ble undersøkt for noe helt annet, og hvor de fant ut at han har store mandler. Han fikk dette konstantert forrige uke, og har fått hasteoperasjon denne uken. Og han er bare normalt mye syk, og bare forkjølelser og den type ting som går i barnehagen. Hvor er rettferdigheten i dette da?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg syns ikke at du som ikke er lege og da heller ikke har undersøkt disse to barna kan si noe om hva som er "rettferdig". Det er nok en gog grunn til at den ene ungen fikk hasteopperasjon mens den andre måtte vente. Jeg har selv tatt mandlene i voksen alder og jeg var veldig plaget gjennom hele oppveksten og likevel måtte jeg stå på venteliste i 1 1/2 år.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Vet ikke helt jeg. Den ene fikk det oppdaget hos en øre-nese-hals lege der de var pga noe forsinket språkutvikling. Den andre har hatt utallige sykehusinnleggelser med bl.a. intravenøst veske fordi hun har vært fullstendig uttørket grunnet sykdom. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå