Frk.Forvirret Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hvordan ser dagen deres ut, mtp mat og soving, og ammer dere fremdeles på natta?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei du! Emma er 6 mnd den 25. februar - så det er jo snart (himla fort tida går!!!) Hun legger seg gjerne mellom kl 20 og 21 og sovner endelig SÅ greit i senga si! Hun er fremdeles oppe en gang om natta for mat - hun får bare NAN - 180 ml. Og det er gjerne rundt en gang mellom kl 03 og 05. Våkner stort sett mellom kl 07 og 08 og da er det mårran her. Spiser ca hver fjerde time og får da NAN 180 ml. Har prøvd å få i henne grøt, men det er ikke helt den store favoritten enda, derfor går det bare i melk enda. Etter hun har vært våken mellom 1,5-2 timer er det klart for soving igjen. Da sover hun alt i fra 45 minutter til 2-3 timer. Ikke noe fast på klokkeslettene enda her. Vet ikke om du ble noe klokere - følte dette ble veldig rotete, men... =)
Aga:-) Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Her ammes det over en lav sko døgnet rundt. Hun får litt grøt om morgen og kveld, ellers er det pupp som ruler. Hun sover dårlig, dvs lite og i korte økter, både dag og natt. Det har mine andre barn gjort også, og det har ikke endret seg når de har begynt med grøt. Sånn er det bare, jeg nikoser meg likevel og tenker at på tross av lite søvn er dette den aller fineste tiden i livet mitt.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Frokost 7-7.30 mm 8.30 en liten sovestund ca 45 min Lunch 10.30 mm 11-14 en god lur Middag: mm 15.45 en liten sovestund ca 30 min 17.45 mm , grøt , mm 18.30 natta Nattmåltid: en gang mellom 02.00- 05.00 Slik ser dagen ut for oss som regel.
Herkules Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 vi har vel aldri klart å presse noe inn i rutiner vi men dagen er omtrent slik Han sover helst til 930 våkner han før så er han dautrøtt så da prøver jeg å få han til åsove i gjen Han ammes mye og får i seg ca 6/15 grøtporsjon i dag skal vi prøve grøt x2 han sover enten mange små dupper eller 1-2 lange på dagen og er trøtt ved 19 tiden og i seng ca 20 sovner ofte ikke ordentlig før 21 siden vi må opp å rape litt noen ganger. Men han sovner fint i sengen sin på på kveld og natt Litt varierende på dagen om han sovner selv. ammer da 2 g for natten Rotete dette også
kruta78 Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 ca kl.09: grøt + litt mme ca kl.13: litt fruktmos + mme ca kl16: moset grønnsaker/middagsglass + litt mme ca kl.19: grøt + litt mme -og ingen måltid på natten. våkner innimellom, men får ikke mat sover alt fra 1 - 2 1/2 time fra ca.11 tiden en liten lur etter lunsj + en liten lur etter middag(vekker han da hvis det blir for lenge pga nattesøvnen ikke skal bli ødelagt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå