spagetti Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Vi skal ut å fly for første gang til helga og gleder oss masse. Har noen spørsmål som jeg håper vi kan få svar på. Tar også gjerne imot andre tips med stor takknemmelighet:-) Vi vurderer å ta med bilstol, andre som har gjort dette ombord i fly? Har Emmaljunga vogn, må vi ta ut luft av dekkene? Hvis ja, får vi fylt i luft igjen på flyplassen, noen som vet?
ma boi Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Vi fløy da tassen var ca tre uker og hadde med bilstol. Er ikke flyet fullt, får du ha det i setet ved siden av deg. Kjempepraktisk! Noen snakker om å amme på vei opp og ned for å forhindre lufttrykksvondt i ørene på babyen, men jeg gjorde ikke det, han sov hele veien og ga ikke fra seg en lyd. Vognen kan jeg ikke hjelpe deg med, har en annen type, men det står folk ved skranken som kan hjelpe deg med dette. God tur!
Brava Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 hei. har flydd masse med baby. Aldri hatt med bilstol. Det avhenger også av hviket flyselskap du skal fly med om du får ha den med, men er flyet fullt får du uansett ikke ha den med. Ellers er det ikke noe hokus pokus å fly med baby. Sunn fornuft, så går det bra! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå