Alenemor til 2prinsesser Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg sendte ut alle invitasjonene til bryllupet samtidig. En skulle til og m til Spania. Jeg sendte pappa sin invitasjon til farmor siden han driver og flytter. Farmor sin invitasjon kom frem mandagen etter jeg hadde sendt d. Sendte d lørdagen. Så farmor sin kom fre. Men mirakuløst så kom IKKE pappa sin. Skjønn det den som kan. Nå har det gått en uke og 3dager, og FORTSATT INGEN invitasjon er kommet til min far... MEN gjett hvem som fikk det her forrige torsdag. etter kun 5dager. JO min farfar i SPANIA!!!!! Irriterer meg at pappa ikke har fått den, han vet jo han er invitert så er jo ikke det, men syns at det er merkelig at posten har klart og rote vekk akkurat hans invitasjon....
pandabjørn Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Ja man blir ikke klok på posten... jeg sendte alle julekortene samme dag og søstra til min samboer som bor i Tromsø fikk kort før mine foreldre som bor i samme by som oss nemelig Tønsberg ! han får nok invitasjonen skal du se bare den har sikkert tatt seg en liten Norges tur bare
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Njaaaa skeptisk........ Er det ikke det posten selv reklamerer for????? Jeg er i hvertfall blitt meget skeptisk tip posten! Julekorta sendte jeg 15 desember og det var mange som ikke fikk dem før i romjula! I romjula skulle jeg sende en pakke, den ble ikke sendt for den hadde de bare satt til side. Lurer på om den fremdeles hadde stått hos posten om ikke jeg så at den fremdeles sto på posten! Ble en riktig dyr tabbe for posten som etter mitt sinnesutbrudd fikk levere pakken som express over natten! Så er det noe rart at vi blir forbanna og veeeeeeeeeldig skeptisk til posten?????
Mayla;) Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Vi opplevde det samme med våre invitasjoner... Gikk så langt at enkelte måtte trykkes opp og sendes ut på nytt!!! Noen dager senere fikk jeg en stor konvolutt fra Posten, full av invitasjoner - som de i tillegg hadde åpnet!!!!!!!!!! Grrrrrr.....
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 Har skrevet avs adr på den og jeg har ikke fått dne i retur....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå