-MtG- Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Skrikekur! Lillegutt har hatt tette tårekanaler siden han ble født (er 4 mnd)og har hatt masse gugg i øyet sitt og øyet har ofte klistret seg igjen. En kveld skulle vi prøve å få han til å sovne selv i sin egen seng. Han skriek i to timer før vi ga opp.. Morgenen etter var alt øyegugget forsvunnet og vi har ikke sett det siden:) Aldri så galt at det ikke er godt for noe denne skrikinga.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 eller så fikk jeg tips av legen om å massere lett i innerste øyekrok på det øyet det var tett. Hjalp etter ett døgn her:)
ma boi Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Min helsesøster anbefalte "øyentrøst" fra helsekosten, hun hadde selv tatt alle øyevansker i familien med denne. Funker fint for oss og er ikke vanskelig å dryppe i øynene.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 øyentrøst? hva er det? sliter med et øye hos gutten som stendig er korket igjen med masse gult gørr.. han er snart 6 mån. massasje hjelper ikke, det kommer ut gøkk da vi masserer, men kommer like mye dagen etterpå..
-MtG- Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2007 Var sånn det var her også, men det hjalp at han fikk skrike fra seg en kveld:)
ma boi Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 det er noen blanke dråper som skal være gode for pollenallergikere, men som også hjelper mot gugg. inneholder bare naturlige ting.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 okei.. takk takk.. får kanskje prøve det da:-) virker ikke som dette har tenkt gi seg av seg selv i første taket i hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå