Gå til innhold

Dry overmadrass, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn overmadrass i sprinkelsenga. Men nå har hun jo gått over til stor seng og jeg lurer på om vi skal kjøpe slik til den store senga. Noen som har slik madrass?? Kan jo være greit å ha siden vi snart skal begynne med bleieslutt... Og uhell kan jo skje ellers og.. oppkastsjau og... Hun var ikke klam da hun lå på den i sprinkelsenga vertfall, må være ekkelt å ligge på tisselaken... Og en vet jo ikke når uhellene kommer...

For de som ikke har hørt om de : www.dry.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke har slik tidligere, har brukt tisselaken under lakenet, men lurte på om vi skulle kjøpe til han nå nærmere sommeren da vi planlegger bleieslutt utover forsommeren.

Men jeg synes den er litt dyr... kan jo like gjerne kjøpe en vanlig overmadrass og ha tisselaken under den... Etter et tisse/oppkast uhell på madrassen må jo likevel overmadrassen vaskes.

Skrevet

Syns og den er litt dyr.. Hun har bursdag i april, så jeg tenkte kanskje å ønske den i gave av svigers eller no. Men din ide var jo også egentlig smart da ;o)

Skrevet

Vi har denne madrassen til begge ungene og er kjempe fornøyd!!! Om det skulle skje uhell eller oppkast/gulp trenger det ikke inn i madrassen men i denne overmadrassen som er rask å få HELT rein igjne. Kjempe smart.

Tisselaken har vi ikke brukt til våre unger da jeg selv har prøvd å ligge på det et par netter og opplevde det helt grusomt, ble klamt og ekkelt med en gang!

Nei, vi er veldig glad vi bestemte oss for å bruke penger på disse overmadrassene, har ikke angret et sekund:-)

Som dere sikkert skjønner, jeg anbefaler den på det sterkeste :-)

Skrevet

En ting til.... den vaskes og tørkes iløpet av dagen så den er klar til bruk igjen neste kveld... kjempe praktiskt:-)

Skrevet

Er kjempefornøyd med den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...