Gå til innhold

Menslignende smerter som aldri gir seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere uker nå hatt ett murrende ubehag nederst i magen. Kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk. Hadde to småblødninger med en dag imellom i slutten av januar. Jeg fødte for 7 mnd siden, og har ikke fått mensen ennå. Ammer mye, så det er ikke noe rart i det.

Men jeg tror jeg blir gal snart av denne magegreia! Sover med varmeflaske. Det gjør ikke så vondt, men det er så irriterende at det holder meg våken. Noen ganger er det sterkere når jeg ammer. Litt lenge å ha etterrier, er det ikke:-)

Noen andre som har det samme? Eller en teori om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt kondom og har ikke sprukket noen. Har vært innom tanken på om jeg kan vøre gravid, men det er veldig usannsynlig. Dessuten har jeg fremdeles masse melk, og den ville vel stort sett forsvunnet hvis det var en ny på vei?

Skrevet

Oksitosinen fra ammingen trekker sammen livmor også da? Men en kjapp test forteller jo om det er noe annet nytt ;)

Skrevet

Det er da vel andre ting en graviditet som gir sånne smerter vel! Er jo selvfølgelig mulig at noen har blitt unnfanget ved Den Hellige Ånd (det har jo hendt før), men det er vel ikke akkurat sannsynlig:-)

Var plager med etterrier lenge etter fødselen, men det gav seg for flere mnd siden. Synes det er rart hvis det begynner på igjen nå så sent?

Mannen min kommer til å le seg skakk hvis jeg går å kjøper en graviditetstest.

Så til slutt, helt utenfor tema: Jeg har akkurat funnet tann nummer to i munnen til jenta. Hurra!

Skrevet

Woho, en tann til!

Ja selvfølgelig er det masse forskjellig som kan forårsake det. Er det så ille så kanskje du kan snakke med legen om det?

Gikk igjennom tre tester selv med uregelmessige sykluser og alt og det... Jeg fant det ærlig talt vanskelig å tolke kroppen etter graviditeten, nå som jeg var mer følsom inni, liksom. Det er jo mange som plages med fantomspark, og hadde lest i grav at "sparkingen kjentes som luft i magen". Nå vet jeg altså hva luft i magen kjennes ut som ;)

Skrevet

Hehe, ja fantomspark kjenner jeg til:-)

Jeg får sulle meg til legen hvis det fortsetter lenge. Jeg er ikke så begeistret for GU, og legen min maser om det til stadighet så jeg unngår henne så godt det lar seg gjøre!

Man blir vel så vant med å gå å kjenne etter når man er gravid, at man er overfølsom når ting er tilbake i normalen.

Jeg skal kjøpe en test når buksa blir trang:-)!

Skrevet

Kjenner jeg blir helt svett bare ved tanken på å få enda en. Skjønner ikke at folk overlever å få to så tette! Har gjort meg helt nervøs dere nå!

Skrevet

her er det 3.5 mnd siden fødsel, og jeg har samme problem, men ikke så gale at det holder meg våken. menssmerter som n¨r jeg var gravid.. grøsss.. men, er jeg gravid får jeg sjokk!! vi har kun hatt sex fåå ganger, og da mens jeg gikk på pillen+ kondom uten sprekk!:) hehe livredd for å bli gravid igjen nå. og mensen er borte.. satser på det bare er kluss i systemet etter fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...