Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Har nemlig ikke lyst på taler og sanger under middagen (eller i det hele tatt) og vil heller ikke danse brudevals.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Nei det synes jeg du er i din fulle rett (sammen med brudgommen) å bestemme. Det er ditt bryllup.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Hahaha, jeg måtte le da jeg leste innlegget ditt, for det var akkurat som om jeg hadde skrevet det selv. Jeg vil heller ikke ha taler, sanger eller brudevals. Har tenkt på at jeg fremstår kanskje som litt sær, men det er jo min dag, så synd for dem som ikke tåler det. Jeg har også vært i et bryllup som ikke hadde sanger, men taler. Og i et som ikke ville ha hverken taler eller sanger. (men der brøt både brudens far og brudgommens mor brudeparets ønsker, noe jeg syntes var dårlig gjort....) Det som jeg har lurt litt på er å ha en eller annen form for innslag under middagen i steden for, som f.eks. hyre noen til å lese fra Profeten av Kahlil Gibran om kjærlighet og ekteskap, og /eller andre tekster? eller et musikalske innslag??? Selvfølgelig legger du opp dagen slik du ønsker det!!!!! Lykke til!!!! :-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 ingen sanger her...men vi skal ha en vakker dans...tihi..må bare lære han opp først
#Troika# Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Vi skal heller ikke ha brudevals. Hvorfor ødelegge det som skal være vår dag, men å gå og grue seg til noe. Vi har tatt det valget, og håper å bli respektert for det. men ønsker sanger og dikt jeg da, selv om jeg absolutt ikke forventer det av min kjære. Han skal få slippe;)
♥Snulder Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jeg synes ikke du er sær i det hele tatt jeg:) Jeg godtar taler og brudevals, men hjemmesnekra sanger syns jeg er bare pinlig.... For en tid tilbake så la jeg inn et innlegg her om humoristiske innslag/underholdning under middagen.... Kunne tenke oss morsomme ordtak el om ekteskap og kjærlighet.... men ble nærmest slaktet for forslaget ...Hehe...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Utrolig kjedlig spør du meg. Tenk på gjestene dine. Det er ikke så gøy med bordkavaleren. Et større selskap bør ha program.
jordbærsjokolade Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Det er deres dag og deres valg mener nå jeg da:) Bryllupet blir sikker kjempefint selv uten vals, sanger og taler!!!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Du er ikke egen og sær Vi vil ikke sanger - musikalske innslag er greit, men det skal ikke være noe hjemmesnekra med haltende rim og rytme. Taler er helt i orden Når det kommer til brudevals, så blir det nok ikke vals, vi planlegger vel i stedet å finne en annen kul dans og ta et kurs - chacha? - og overraske alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå