Tøffesnuppeluren Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Can't live with them, and can't live without them.. Er så mettet av mannfolk altså..Vært det i omtrent ett år nå.. Kanskje det bare beviser at man blir særere og særere, desto lenger single man er:P
ayla05 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 jeg er møkkalei!! og helt enig med deg. har veldig lyst til å dele hverdagen med noen, men tror nok jeg er blitt sær iløpet av de to årene jeg har levd alene! he he
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 enig med dere ja!!Jeg merker selv jeg har blitt sær jeg..Det kan ikke være bra men..:-)
Gjest marie-s Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 jepp, dette kan jeg også trygt skrive under på
Andrea05 Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 enig. hva skal vi med de til da? fins så mye kjekt på markedet så hvis nøden blir for stor.)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Det er i vertfall ingen som har bidratt med noe positivt i lengden for min del............ Liker menn på mange måter , men er mettet for en god stund.
Tøffesnuppeluren Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2007 Lurer på om de kan bli like lei av oss:P Lurer virkelig på om man kan finne mannen i sitt liv, men det er vel noe med at man må være åpen for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå