Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Vi vurderer å kjøpe brudepikekjolene i Danmark, men aner ikke hvor i Danmark. Er det noen her som vet ?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Lilly.dk har noen nydelige brudepilekjoler. Gå inn og se på pigekjoler:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Har hørt om salling i danmark . Noen fler som har vært der ?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Har ikke funnet brudepikekjoler på Salling jeg i hvertfall! Syntes faktisk at det var ganske dyrt med brudepikekjoler i Danmark! Er ofte i Danmark Jeg kjøpte mine hos www.krappe.no http://www.krappe.no/product.asp?product=200⊂=58&page=1 De var kjempefine. Har ei venninne som skal gifte seg nå og hun skal også kjøpe hos krappe. Jeg sendte mail til eieren av butikken og vet at det er nye kjoler på vei, da det meste er utsolgt nå! Der får du i hvertfall kjoler til under 1.000,- Min lokale brudebutikk skulle ha fra 1.000,- og oppover for en liten kjole! Holdt på å få sjokk!
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Da vi gifta oss kjøpte vi to brudepikekjoler i Grønnland, i Oslo. De var både billige og nydelige! Husker ikke hva butikken heter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå