♥sjiga♥ Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 det var jo digg fikk jo litt voksentid på kvelden. men i natt har han holdt oss våkne fra kl halv tre. han som pleier å sove natta gjennom. jaja vel selve leggingen gikk fint og vi prøver igjenn i kveld for han har pleid å være så grinete hver kveld så han er trøtt.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Det går seg nok til skal du se! Bare å være konsekvent, og gjøre det samme hver kveld, så venner han seg til det vettu =) Sjarmtrollet vårt legger seg kl 21, og det er utrolig deilig med en time alene før sambo drar på jobb =)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Min guttemann sovna plutselig en kveld klokka 20. Vi trodde det bare var en liten dupp. Men han sov og sov. Vi som hadde vært vant med å være oppe til 3. Nå har han lagt seg i 8-9 tiden i en uke:) Det er hærlig ja:) Vær konsekvent med de våkentimene på natta og, så skjønner han snart at det er bedre å sove da også
-MtG- Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 hihi. Vi pleier ikke å ha legging før kanskje 22, men i går sovnet han 17.30! Han sov og sov og lot seg ikke vekke(ristet han ikke da). Trodde det var morgen 04.30 da, men ga han ei flaske også sov vi til 08.00. DEILIG!!! Hadde bare sovet en time tilsammen hele dagen da så han var nok sliten. Rare disse små.
//MAM\\ Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Det er godt når de begynner å legge seg litt tidligere ja! Men å holdes våken halv natta er ikke så deilig da. Skrev ikke du et innlegg her om søvn/søvnvaner? Vi har fulgt et ganske likt opplegg fra søvnterapaut. Det ga oss et nytt liv! Her har vi kvelden kl 19.00 hver kveld. (Og han sover hele natten gjennom. Men nå er jo poden vår litt eldre.) Anbefaler virkelig å gjennomføre et slikt opplegg når barnet er 5 mndr + om man sliter med nattesøvnen til de små.
♥sjiga♥ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2007 jo jeg skrev vel det. vel jeg kopierte det fra en mail jeg fikk fra et sted i dk. men min pjokk har i grunnen sovet hele natten bare at han sovnet rundt halv ellve halv tolv. men så har han pleid å sutre og grine og ville bæres på fra 4-5 tiden på dagen og helt til da så i går forsøkte vi med å bade først så gi mm og mme og så legge han og det tok et kvarter med gurglelyder og så sovnet han kl ni. så fikk vi en nokså urolig natt da. men siden han sovnet så fort så tror jeg vi fortsetter å bade han kl 8 og amme og gi tillegg etter på og så legge han. skulle jo egentlig ikke legge han så mye før men så tenkte vi at vi skulle prøve og gutten var trøtt han. og må si at dagen i dag har vært like grei. vi har kost oss og han sover litt. så får vi se hvordan natt to går da.
//MAM\\ Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Ja, er det ikke det ene, så er det det andre;-) Får håpe tiden kommer der han både legger seg litt tidligere, OG sover godt om natten snart kommer ;-) Jeg syntes det hørtes så tidlig ut å skulle legge gutten våres mellom 18.30 og 19.00, men nå sover han 11 timer i strekk hver natt, så det er deilig. (Men det er litt tidlig å stå opp kl 6 da men...) Det går seg sikkert til for dere etterhvert. De har jo så mange "perioder" disse små, men det går seg jo alltids til! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå