Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som vil være med på trilleturer, cafebesøk etc.

Har en jente som blir to måneder på torsdag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei!

Jeg har lagt inn en liten beskjed på DIB-treff sidene...

Skal treffes på Onkel Donald fra klokka 11 og utover neste onsdag (21/2). Kjempekoselig om du kommer en tur!

Sjekk treffsidene for mer informasjon! :o)

Skrevet

Heisann

Pleier det å være mange med på disse treffene? Hvilken alder er dere stort sett i?

Jeg er selv 32 år. Fikk ei jente 22 november.

Høres i hvertfall moro ut å treffe andre i samme situasjon ;)

Skrevet

Heisann!

Startet egentlig ut med at juli-klubben hadde treff. Men ettersom månedene har gått så har alle litt å drive med på hver sin kant (+mye forkjølelse i vinter). Så det ender ofte opp med at vi blir 3-4 på treff. Har invitert med andre måneder etter hvert, så omtrent halvparten er juli-mammaer, andre halvparten andre måneder...

Det varierer hvor mange vi er, maks har vi vel vært 10, minimum to... Jeg har vært med på flesteparten av treffene, og da har jeg vel truffet over tjue forskjellige mammaer. Alle sammen har vært kjempekoselige!! Så jeg kan absolutt anbefale å komme på ett treff en gang!

Alderen på oss har variert fra 19 til 35... Jeg selv er i alle fall 32 og gutten min er født 20. juli... :o)

Har variert mellom å møtes på kafè og hjemme hos hverandre. Er veldig koselig på Onkel Donald, som vi har brukt å møtes på. Har vel vært maks 10-12 vogner der inne, de sier ikke noe på det, så lenge vi plasserer vognene litt langs veggene... :o)

Velkommen, velkommen! :o)

Skrevet

Jeg tar meg den frihet å dytte til toppen igjen, jeg! :o)

Skrevet

Ingen som bor i nærheten av Røa som kunne tenke seg å trille en tur sammen med oss?

Skrevet

Kunne gjerne trillet litt med deg, men jeg bor ved Bislett/Adamstuen jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...