Gå til innhold

så trist at besteforeldre ikke bryr seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste innlegg lenger ned og jeg skjønner dere så godt. Min situasjon er at jeg har hatt verdens beste mamma..sikkelig mammajente, men desverre så døde hun dagen etter jeg fant ut jeg var gravid med eldstemann som nå er litt over to år. Men jeg trodde at sambos mamma kom til å stille opp men hun var en stor skuffelse.. så desverre for mine barn så har de ingen besteforeldre som bryr seg:-( dvs pappan min( ganske gammel og av den gamle sorten..) ringer no å hører hvordan det står til, mens svigers er vi kun t bursdager.. og d syns jeg er veldig trist. Kan være at jeg ekstra hårsår pga jeg selv ikke hadde besteforeldre, dvs hadde mormor men ikke kontakt.

samme med tanter og onklene mine, ingen kontakt. syns det er rart med tanke på hvor god kontakt jeg har med mine tantebarn. men de om det.

uansett skjønner meg ikke på besteforeldre som ikke vil delta i barnebarnas liv..trist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at sånt er utrolig leit. Er jo så utrolig glad i Sigurd og stolt av hver eneste lille ting han får til og da hadde det vært så leit hvis familiene til sambo og meg ikke hadde vist noen interesse.

Håper du klarer å glede deg masse med barna dine og tenke at det er slektningene dine som går glipp av noe når de ikke får se hvor fantastiske de små er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...