Gå til innhold

Noen her som har nekta samvær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det da til dere fikk brev fra barnefars advokat? Er midt i alt dette nå, å gleder meg nesten til det begynner å skje noe! Har altså barnevern, familievern og politi i ryggen når det gjelder samværsnekten, så jeg sitter på gode kort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men jeg tenker på å gjøre det. Barnefaren er rusmisbruker, har psykiske problemer, arbeidsledig og dårlig økonomi pluss at han er helt urealistisk i forhold til hva han kan kreve av samvær. Jeg har ikke lyst til å treffe han eller at han skal ha samvær med barnet. Kan jeg kreve det? Barnet er bare 2 mnd.

Skrevet

Akkurat sånn er barnefaren her og, skikkelig slitsomt!! Å han skjønner ikke at det faktisk er barnevernet, å ikke jeg, som har begynt å undersøke hvordan dattra mi faktisk har det når hun er hos faren! Men jenta mi er snart 10 år, å hun skjønner hvordan faren er, å vil heller ikke være hos han lenger!

Men i ditt tilfelle, når barnet er så lite, kan ikke fedre kreve å ha barnet så veldig lenge om gangen! Ihvertfall hvis du ennå ammer... Det sier seg jo selv!!! Men prøv å ta kontakt med barnevernet eller familievernet, å si akkurat hva du syns og mener om samværet. Å at du er bekymra når barnet er der.. De er nødt til å ta en bekymringsmelding alvorlig, å gi deg den hjelpa du trenger!!

For min del var det befriende når jeg fikk kontakta de, å de skjønner heldigvis hvor alvorlig dette egentlig er!!

Bedre både for deg å barnet at det blir gjort mens det ennå bare er et spedbarn, for jeg merker godt at det tar på dattra mi, siden det måtte gå nesten 10 år før noen skjønte alvoret!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...