Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 jeg og eks har ei datter på snart 4 år. vi har bodd fra hverandre i ett år, etter en laaang prosess før jeg flytta ut. jeg har ny kjærste, som jeg har vært med i 6 mnd. eksen liker ikke dette, det er jo greit nok, men problemet er at min nye ikke får lov å se henne. han og min datter har sett hverandre tre ganger, hun aner ikke at jeg har ny kjærste osv, så han er ikke presentert for henne. eksen nekter meg å ha besøk av nye når jeg har datteren vår, dvs, kjærsten min kommer når hu har lagt seg og drar på jobb lenge før hu står opp, så hu ser han ikke. eksen klikker av dette, og truer med å komme opp, truer med å "ta" han osv. hva skal jeg gjøre??? han veit han ikke har en skit han sku ha sagt. gidder ikke høre mer på han. non som har råd?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 er det non som har no råd her?? jeg kan ikke si jeg syns jeg går fort fram, hva syns dere??????
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Du som mor og omsorgsperson må ta denne vurderingen selv, uten å høre på hans trusler. Dersom du mener forholdet er så stabilt at dere ser en fremtid sammen, kan du vel introdusere han for jenta. Han må forstå at du har ditt eget liv nå. Vi har en avtale om å informere den andre parten før barnet møter en ny partner. Nå valgte jo far å introdusere nye dama kun uker etter bruddet, men jeg hadde lite å si i forhold til dette, så det var bare å godta. Nå skal det jo sies at forholdet var av kortvarig art, men iflg far var ikke dette noe problem for barnet vårt. Innsikten lenge leve!!!
3 blå Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor gjør du som x-en din sier? Han kan ikke bestemme om du vil at dattera deres skal treffe den nye kjæresten din, iallefall når dere har vært sammen i 6 mnd.
galeganiN Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Hva sier din kjæreste om dette? En annen sak. Om din eks truer, så anmeld ham. Ta vare på sms, ta opp telefonsamtaler, og sier han noe som helst truende, så anmeld det. Utover det, så gi f i eksen. Om din kjæreste er villig til å gjøre det sammen med deg da. Juling er ikke noe alle liker å få liksom, men å gi andre juling er også ulovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå