tuppen og lillemor Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 har en del vonde skynnere, venter nr 3. har dette noe å si, hvorfor har vi det egentlig, jeg har 6 uker igjen.
chill+enda en til Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei du!! Tror det er fordi livmoren gjør seg klar til fødselen. Jeg har begynt å få endel i det siste jeg også, både vonde og ikke vonde. Ellers bra med deg? Klar for klubb 23.? klem
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Skynnere???? Er det det samme som kynnere???
tuppen og lillemor Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 hei hei, blir gal av de skynnere, har hatt det ganske lenge nå... hver gang jeg skal ut å gå en liten tur, så er de der med en gang... ja er klar for klubb... alt bra med deg også??
chill+enda en til Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Ja, ikkesant.. jeg har nettopp gått oppover gaten her, og det er tungt nå! Kjente det veldig godt i magen da ja... Skal gå og legge meg litt tror jeg. Alt bra her ellers Sparker og står i, så ser ut til at h*n koser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå