Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Vi har snakket om å gifte oss, men kun fordi det vil være lettere i forhold til økonomi, bolig osv. Bryllup og fest betyr liksom ikke noe særlig for oss. Vi kan evt. tenke oss å ha bryllup om noen år når barna er større. Bryr dere dere om hva familien tenker og mener om dette? Vi har snakket om å bare la onkelen til sambo vie oss uten at det er noen fler enn de som må være der tilstede.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg mener at dette må være helt og holdent opp til dere.. Familien har overhodet ingenting med det.. Gjør det som føles riktig for dere. Det ville i alle fall jeg gjort.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det er jo deres dag, saa dere bestemmer hvordan dere vil gjoere det..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 hos oss kommer familien med innspill, men vi bestemmer alt selv....Er de ikke enige så er det deres problem.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Vi har nok tenkt litt på det, men mest i forbindelse med hvor lang tid vi tror familien synes vi burde være sammen først. Vi har vært sammen i såvidt over et år nå og har hatt lyst til å gifte oss siden mai i fjor (vi er 28 og 32, så vi leker jo ikke butikk heller...), rømme til Køben eller no, være hemmelig gift. Men det blir med tanken, det blir frieri (jeg har fått vite at det skjer, men ikke mer, bare at det blir sannsynligvis til høsten eller våren), stor fest og masse folk Og innerst inne er det nok det vi vil ha også. Men: Foreldre (les: mødre) får ikke vite noe før lokale er booket, gjesteliste satt opp, servietter bestemt osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå