Gå til innhold

Noen som har flyttet med barn på ca 2,5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte inn i oldeforeldrenes gamle hus og lurer veldig på hvordan vi kan gjøre overgangen lettest mulig for lillegutt.

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke men skal! Vil gjerne høre dine erfaringer når det skjer.

Vi har en plan om å ha besteforeldre til å ta seg av barnet når huset pakkes, da!

Skrevet

Vi driver og pusser opp huset nå og har tatt med noen leker dit så han har litt å drive med og han er informert om hvor rommet hans skal være og det virker som han skjønner det.. (Sier "sengen min skal stå her" ol.).

Veldig spent på hvordan det blir med soving og slike ting.

Skrevet

Ja, vi får 12 timer jetlag på toppen av det hele... Da blir det sikkert gøy med soving, ja!

Skrevet

Vi flyttet fra mellom-europa og hjem til en leid leilighet i Norge med våre barn. Det var ikke noe problem - de er for små til virkelig å ha knyttet seg til så mange mennesker og steder ennå. Hun savnet barnehagen et par dager, men hun skjønte at hun ikke skulle dit noe mer. Tror ikke dere trenger og bekymre dere - det kommer til å gå fint.

Skrevet

Vi flyttet da gutten vår var ca 2,5 år gammel... Gikk helt fint det... Like etterpå fikk han storgutt seng...Den var litt vanskligere...Men det gikk greit...

Det er vel så lenge han har lekene og tingene sine så går det veldig greit, vil jeg tro...De lærer seg og tilpasse seg fort og godt...Tror jeg....hehehe....

klem

Skrevet

med oss gikk det kjempebra! fortalte han tidlig hvor rommet hans var, spurte han hvor sengen skulle stå ol. den første natten tenkte jeg att han kunne få sove på vårt rom sammen med oss. men nei han skulle jo ligge i nye sengen (kjøpte han ny stor seng.) på rommet sitt. så for oss gikk dette som en drøm:)

Skrevet

Vi flyttet forrige helg, han var mye hos besteforeldrene da vi stod på som mest, men vi prøvde å få han til å delta mest mulig. Alt har gått veldig greit, selv om da vi vasket ut gamle leiligheten i helga, så kalte han det for hjem og nystedet for huset. Men tror det er bare navn han har blitt vant til. Vi har ikke fått ny barnehageplass så vi kjører en time morgen og ettermiddag, men bor i Oslo, så vi har ikke noen forhåpninger om bytte før til høsten.

Skrevet

Vi flyttet da hu hun var litt over to. Hun var en del i huset under oppussing. Vi skulle ikke bytte seng så hun fikk med den. Null problem å legge henne , sovnet som om hun skulle ha bodd der alltid. Vi trengte ingen tilpasning.

Men unger er forskjellige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...