Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Mamalicious er bra, noen som vet om andre merker? Vil jo være litt trendy til våren....................;-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Sjekk på nettet! www.krappe.no www.divax.no
Meduza Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 hvis du har hennes & mauritz i nærheten så er det masse der, ikke i gravid-avd. men ellers. Masse kjoler som passer oss godt.
gladbaby Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 På Louise Mammaklær på Gjøvik har de masse fint - både fra mama-licious, 2wear og andre. De sender hvis du spør.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har sett etter Mama-licious på Babyshop men de har ikke fått inn vårens nyheter ennå...... katalogen er kjempeflott (se www.mama-licious.com), håper klærne kommer snart. Noen som vet når de kommer i butikken???
gladbaby Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 På Gjøvik har de fått inn masse. Jeg var der på lørdag + at jeg står på mailinglista deres, og jeg har inntrykk av at det stadig "renner inn" nyheter, jeg. Kanskje ikke babayshop har besilt noe for levering før i mars, da?
Twinny Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har kjøpt lekre tunika på B-young. Ellers har H&M mye fint. Moten er jo slik at det trenger ikke være bare mammatøy. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå