Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har da vært på 3d i dag =) det var morro det! annbefaler det til alle =)fikk meg en fin dvd og 14 bilder. terminen ble oxo en helt annen! har lagt ut bilde på min side =) bare å ta en titt =) alt var supert med han. å det var med 110 % sikkert en gutt.... puh da har jeg ikke kjøpt blått forjeves =)
Bentes2 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei ,jeg var også på 3-d den 12/2 på majorstuaklinikken,fikk med meg dvd og 4 bilder.Jeg venter en jente,,,har 3 gutter fra før.......
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 oy så morro da! gøy med en jente da når du har 3 gutter frafør! men fikk du noen bra bilder da???
mammajun07 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Hei... Hørest fantastisk ut. Jeg har time selv den 23 mars, og gleder meg veldig. Fikk vite på ul at det så ut til å bli en jente, men ikke 100%, håper de kan se d på 3d når vi skal dit.. Har fra før 2 gutter og en jente.
Jeenie Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 men når du får skiftet termin sånn, er det ikke den 18.ukers ordinære terminen som fortsatt er gjeldene?
oktoberjentene;) Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 helt utrolig hvordan de 3d bildene blir.. spennende.. ser ut som en søt gutt ;o) tror jeg skal bestille meg sånn jeg også.... var på ul i går selv.. den ordinære, får gutt vi også
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 så morro! =) ja deter virkelig vært det =) jo det er den ordinære som teller! men har hatt det på litt i bak hode at han kommer rundt den nye teminen så blir spennende å se =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå