Gå til innhold

har vært på 3d i dag =)

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da vært på 3d i dag =) det var morro det! annbefaler det til alle =)fikk meg en fin dvd og 14 bilder. terminen ble oxo en helt annen! har lagt ut bilde på min side =) bare å ta en titt =) alt var supert med han. å det var med 110 % sikkert en gutt.... puh da har jeg ikke kjøpt blått forjeves =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ,jeg var også på 3-d den 12/2 på majorstuaklinikken,fikk med meg dvd og 4 bilder.Jeg venter en jente,:),,har 3 gutter fra før.......

Skrevet

oy så morro da! gøy med en jente da når du har 3 gutter frafør! men fikk du noen bra bilder da???

Skrevet

Hei...

Hørest fantastisk ut. Jeg har time selv den 23 mars, og gleder meg veldig. Fikk vite på ul at det så ut til å bli en jente, men ikke 100%, håper de kan se d på 3d når vi skal dit.. Har fra før 2 gutter og en jente.

Skrevet

men når du får skiftet termin sånn, er det ikke den 18.ukers ordinære terminen som fortsatt er gjeldene?

Skrevet

helt utrolig hvordan de 3d bildene blir.. spennende.. ser ut som en søt gutt ;o) tror jeg skal bestille meg sånn jeg også.... var på ul i går selv.. den ordinære, får gutt vi også ;)

Skrevet

så morro! =) ja deter virkelig vært det =) jo det er den ordinære som teller! men har hatt det på litt i bak hode at han kommer rundt den nye teminen så blir spennende å se =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...