Gå til innhold

en liten hyllest til snille menner

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare sende en liten hyllest til alle dere mannfolk, inkludert min egen mann, som er flinke med å gi damene deres masse positiv oppmerksomhet og oppvartning i tunge stunder av svangerskapet!!! :-) Holder iallefall meg oppe og gjør meg trygg på at min mann vil bli verdens beste far!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver under! Om vi har de vanskelig, har de det like ille til tider :)

Skrevet

dytt dytt

• 3 uker senere...
Skrevet

Hyllest til mannen min og andre som prøver og klarer, og elsker oss uansett - bit tennene sammen - vi prøver å være snille tilbake, er bare ikke alltid det funker...

Skrevet

å, den var fin:) signerer her:)

Skrevet

Ja, dette bare MÅTTE jeg bli med å skrive under på... For stakkars, stakkars samboeren min... Han prøver så godt han kan, han er kjempesnill og hjelper til, men han føler det sikkert som om ingenting han gjør er bra nok. Jeg tar meg selv i å glefse og være ekkel, selv om jeg egentlig ikke vil det!

Hold ut alle snille menn, vi trenger dere, og vi er glad for all hjelp og støtte og omsorg, selv om vi kanskje ikke viser det så tydelig:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Dette var kjempe snilt av dere.

føler at jeg har vært snill. hehe

Skrevet

jeg henger meg på å hyller alle de snille flinke pappaene, spesiellt min egen! :)

Skrevet

signerer her eg!!!! spess min egen mann fortjener det.. han har vert fantastisk!! :)

Skrevet

Denne må jeg og underskrive - kjæresten, snart samboeren (planlagt før vi visste vi var gravid) har vært helt fantastisk og oppmuntrende- tror han gleder seg like mye som jeg, selv om det ikke var planlagt.

Skrevet

Hei..

Jeg vil også henge meg på denne tråden og gi min mann en god og oppriktig hyllest... Han er den beste mannen av alle menn og har ikke kunne funnet noen bedre, han er en fantastisk pappa og god på alle mulige måter og står på til han stuper.. Han stiller opp når ting ser mørkt ut og står virkelig på...

ER DET RART JEG VIRKELIG ELSKER MANNEN MIN??

****** Tommy Hovd, Jeg elsker deg over alt ******

Din for alltid Annette

• 2 uker senere...
Skrevet

Kunne ikke ha vært enigere..

Her er det oppmuntring, gode ord, hardt arbeid etc.. alt for meg og babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...