Gå til innhold

Noen fra Gudbrandsdalen her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært litt artig å høre om det er flere fra gudbrandsdalen her:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Er fra Lillehammer, jeg da. Er jo starten på Gudbrandsdalen det;) Hvor er du ifra?

Skrevet

Heisann:) Er fra Otta:) Koselig å høre att det er flere fra gudbrandsdalen her:)

Skrevet

lillehammer her og - opprinnelig fra Gausdal da - men føle meg som døl - for jg har et skikkelig gudbrandsdølnavn... skriver det ikke her da

Skrevet

Er ikke fra Gudbrandsdalen, men skal snart til Otta:) Har masse familie der. Sprøtt, men jeg har aldri tenkt på at det kunne være noen herfra som bodde oppi der:) hihi.

Skrevet

Mamman til Gabriel!

Hvor gammel er ungen din?? Har du nære slektninger på Otta heller?? Kanskje jeg kjenner deg!!:) Hihi..

Skrevet

Han er 4 mnd. Men jeg har ikke vært der siden han ble født. ja, så nære de kan bli tror jeg. Pappa bor der og bestemor og fettere og kusiner og tanter og onkler og ja.... Kjenner du meg? Kjenner jeg deg?

Skrevet

HIHI:) Jenta mi er 4,5mnd,født i september.. Hvor gammel er du da? Jeg er 25,blir 26 dette året:)

Skrevet

Jeg blir 22 til sommeren jeg. Hvor på Otta bor du da? Jeg har hele familien min på Hjellum.

Skrevet

Jeg bor nå på dahle,men kommer opprinnelig fra selve Otta:)

Kjenner mange på Hjellum jeg:)

Skrevet

Kjenner du trond petter? Han er jo bare et år eller noe eldre enn deg.

Skrevet

Ja,trond petter vet jeg godt hvem er:) Tror jeg og han har felles slektninger:) Kjenner du synne,hanne og jørn?

Skrevet

Stemmer det ja:) Da er du også i slekt med min samboer:)

Skrevet

Otta er ikke store plassen. Er jo i slekt med 90% av dem virker det som:)

Skrevet

Hihi:) Det er jammen meg sant:) Dukker jo opp nye slektninger i ett sett:) neida-ikke så galt kanskje men.. Samboeren min heter Asgeir..

Skrevet

hehe. slektninger over alt. Men jeg har ikke hørt om asgeir da. Og det er jo litt dumt å legge inn etternavnher, Heter han det samme som synne og de eller?

Skrevet

Nei,han har annet etternavn.. Men bestemora hans hette det samme som dem,pikenavnet.. Tror hun er søskenbarnet til steinar,er ikke helt sikker.. Mamma er iallefall søskenbarnet til sonja..

Skrevet

Ok. Jeg tror pappa var sammen med søstra til sonja en stund:) Men hun har flyttet til lillestrøm nå. Hva het hun til fornavn? Kusina til steinar? Må høre med bestemor:)

Skrevet

Hun heter Ragnhild:)Ja,hun har flyttet til Lillestrøm ja. Hva heter bestemora di da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...