Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 smaker mye bedre enn vanlige kjøttkaker, så det så! Nå har vi funnet boken, for oss som har innsett at de små søte englebarna, ikke alltid er like sjarmerende medgjørlige som vi engang innbilte oss:-) Den heter MORS LILLE SLEIPE og ble utgitt av Kagge forlag i 2002:-) Her er det visstnok masse "sleipe" tips som er lov for mammaer å ta i bruk..........tjihiii..................håper noen av dem kan brukes på tenåringer også!! Gjett om den skal kjøpes inn her i huset da!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Lille rosa blir nok aldri sleip..... I hvertfall ikke før hun blir nesten 2 og det er jo leeeeeeenge til. Men jeg har sett tendenser hos Knerten, så kanskje en bok som kommer på MÅ HA listen.
Karomamma Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 God idé! Sånne tips trengs vel overalt, tenker jeg. Får begynne å lese meg opp sånn at jeg er klar .... He he...
Gummelillan Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Høres ut som en må-ha-bok. Med tre små prinsesser ser jeg for meg mang en situasjon hvor alle knep kan være kjekke å ta med seg...
Dailis Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Oi, det hørtes ut som noe lurt..... Har fått en del tips, men er delvis gjennomskuet så trenger noen nye snart, hehe. Men smått er godt, det fungerer nesten alltid!
Urtete Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jentene mine har fått det for seg at de ikke liker fisk lenger. Massesugesjon i barnehagen, uten tvil - for ekte fisk har alltid vært namnam...... Så sist jeg serverte kokt torsk, så var det ikke torsk, men KAPTEIN SABELTANNMAT.... Hihihi, noen sleipe triks må det være lov å bruke! Og alle var selvfølgelig enige om at middagen var veeeeldig god! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå