Freyja Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hei jenter! Jeg fødte min nydelige sønn 30.12.2006. Han heter Oscar Mathias. Han var 48 cm lang og veide 3400 g. Har for det meste holdt til på Barnimagen, men det passer ikke så godt lenger hi hi. Hilsen
Murmeline Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer med nurk og velkommen hit!!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Hjertlig velkommen til DiB:) Og gratulerer med nurket!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer så mye:) Velkommen!
Freyja Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2007 Takker og bukker.. Hyggelig at så mange svarer... Her sitter vi og håper at nurket skal sovne men det er vel stor mulighet han holder det gående en stund til. Han er syk har hatt feber så vi ga han smertestillende isted og da kviknet han til. Sovet en del idag ja.. Håper vi får sove noe i natt da... Har dere noen gode tips til oss??
SpiseLise Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Der må jeg melde pass! Tulla er snart 6 mnd, og har heldigvis ikke vært syk ennå *Bank-I-Bordet*... Nå vet ikke jeg hvordan han er ellers, men da hun var så lita, hadde hun knapt nok noe fast søvnmønster selv om hun var frisk. Får bare ønske dere lykke til, og god bedring til minsten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå