sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Skriv bare gutt eller jente. eller flere om du har! Føler det er så mange jentebabyer her... så må bare sjekke:) hihi JENTE
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 En vakker liten gutt:)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #19 Skrevet 13. februar 2007 Jente Nydeligste lille jenta i verden også
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #25 Skrevet 13. februar 2007 17 JENTER og 11 GUTTER ... da hadde jeg litt rett:) men er vel ikke så mange som har svart enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå