Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Samboeren min ønsker å at jeg skal suge han flere ganger i uken, og han vil prøve å "komme" i munnen eller fjeset mitt, noe han ikke har gjort før...Dette liker jeg ikke, noen tips til hva jeg kan gjøre for evt å "like" det bedre?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 jeg klarer det ikke og det har kjæresten forstått etter at jeg virkelig holdt på å kaste opp da han kom for nærme ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Irriterer meg når menn vil at det skal gå i munnen vår, eller vil at vi skal svelge...innbiller de dumme mannfolka seg at det er godt den gugga som kommer ut av dem!!! De kunne jo ha prøvd selv... Men la det gå i ansiktet syntes jeg kan være pirrende, bare pass på å hold munnen igjen;)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 eh...tror du virkelig den saften som kommer ut fra fittene deres er så utrolig god????nei...men slikke dama gjør jeg uansett
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg suger men svelger ikke. Han kan gjerne komme i el nær munnen min, men jeg stenger med tunga slik at guffa ikke kommer langt inni munnen. Spytter det bare ut!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Eksen min var helt hektet på dette, og jeg hatet det! Synes det smakte helt j....lig! Det som er litt rart, er at jeg elsker å gjøre det på sambo. Smaker liksom helt annerledes. Han har aldri mast om at jeg må gjøre "det". Vart vel heller ganske overrasket over at jeg synes det var greit:-) Komme i ansiktet mitt har han aldri spurt om...heldigvis. Tenner virkelig ikke på slikt.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Hvem er det som tenner på å se noen brekke seg i motbydelse over noe man deler seksuelt?? Ta det der du vil ta det du, så ingenting dere gjør blir ekkelt for deg. Hvis en mann noengang hadde slengt ut av seg at fitte smakte dritt, men han slikket meg for dèt; ville jeg heller at han skulle latt være. Sex skal nytes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå