dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Åhh så fine de er.... ingen er vel så fine som mine unger .... eller??? Jeg har jo to dritsøte prompeunger, og jeg elsker dem! jippi jippi jippi!!! liten kravlebaby og litt større tenkegutt.... åhh så fine folk - tenk at de ville være i familie med meg - jeg er vel en heldigfis! så da...... dette var jammen viktig å si til dere.... ha ha ha ha ha ha ha ha men kjærlighet er fint å lese om er det ikke?
Karomamma Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Ja, det er veldig veldig fint å lese om!! Og du er veldig veldig dritflink til å skrive om det, så da blir vi, eller i hvert fall jeg, litt ekstra glad i deg også Er ikke det fint?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Sjælihet er det fineste ordet i hele verden!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 jommen er det! jippi pippi! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 sjælihet varmeste ord på jord..... hilsen sissel banan! jeg liker henne godt jeg! pen er hun også!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Kjærlighet er det beste som finnes ja, og ingenting slår sin mors kjærlighet for sine småfjerter:)
Gummelillan Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Ja!!!!!!!!!!!! Slike innlegg liker vi. Egentlig ganske rart det der med ungene våre. Tenk så rart at akkurat jeg fikk mine unger og du dine. Eneste gang i livet hvor jeg tror vi alle får førstepremie ;-))))
Urtete Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Ja, sånne kjærlighetserklæringer liker vi å lese!:-)) Så rart at vi alle har fått verdens beste unger!!;-)))))) Og er det ikke fantastisk at vi alle er skruvd sammen slik at vi synes våre poder er unike!?!!!?! (For de ER jo det!!) Noen som har hørt om myrsnipa? Hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå