dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 har jeg gjort noe forferdelig galt nå? for et bitte lite tynt lag er nå smurt forsiktig under bitte lille utrolig vakre babyen sine små føtter, også under mine, for jeg har litt lyst til å bli frisk selv også.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor skulle det være galt? Vi har jo anbefalt deg nettopp å gjøre det da du trengte råd og modne som vi er ville vil da aldri lure deg kjære dritgrei;-)) Jeg smurte både lille rosa, svigermor og meg selv, og den funket like bra på alle aldre den min venn:-) Det eneste du ikke må gjøre er å få det i øynene deres;-)) God bedring!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 det var det jeg tenkte... at når du sier det så gjør jeg det... he he... det kallestillit min venn! hvor lenge kan jeg gjøre dette da, funker det på pusten og hosten og sånn??? si hva som skjer da klatten... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Det demper hosten, hos oss fjernet det faktisk hosten i løpet av minutter!!! Og svigermor turde nesten ikke si det høyt, for hun var redd den skulle komme hoppende tilbake igjen:-) Hun hadde nemlig blitt smittet av et annet barnebarn som har vært mye syk, og hadde hostet voldsomt etter å ha vært på besøk hos dem i to uker for å være barnepike:-) Men vips så var hosten borte!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 det har skjedd noe rart med meg nemlig og jeg tør nesten ikke å si det men jeg burde vel.... i halsen du vet, der hvor det klør og hvor det gjør at man må hoste, der hvor halstablettene lindrer og smaken setter seg faste vettu....det kjennes ut som om jeg har tatt mantolsugetabletter i m unne, men det har jeg slett ikke.... Jeg har bare smurt under føttene, og jeg har ikke puttet hendene i munnen etterpå heller... også hoster jeg ikke heller.... dette er rart.... og artig! Heia Klatten, deg er jeg glad i ! hurra!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Rene heksetrikset skal jeg si deg! Men si det ikke for høyt, for tenk om...................;-)))))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2007 ja.... tenk om .... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Om den dumme dumme hosten kommer snikende, så vips, på med nytt lag og vips så ble den borte igjen:-))) Morsomt ja;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2007 vips! kan jeg tjene penger på å dra dette trikset noe sted??????
Urtete Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Blir det ikke veldig "kaldt" under føttene, da? (Hvis man smører det under nesen, så blir det jo sånn sterkt og kaldt......)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2007 .. nei... ike kaldt men VARMT! veldig varmt, og deilig!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Hmmmm - kanskje det er andre steder man kan ha det også...? c",) Hihi Tror jeg må være anonym nå, jeg c",)!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2007 ha ha ha ha ha ha..... mulig det er litt i sterkeste laget... men for all del.... god tur!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #16 Skrevet 13. februar 2007 _^..^_ !/ Fillern, sånn skal den se ut...
Reveenka Skrevet 13. februar 2007 #18 Skrevet 13. februar 2007 NEIIII, det gikk i nå heller og i tillegg glemte jeg den dumme anonymknappen.......neineinei c",) Da får det heller være!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. februar 2007 men du reven...... jeg skjønte jo det var deg :-))))))))))))) c",)
Reveenka Skrevet 13. februar 2007 #20 Skrevet 13. februar 2007 Hehe - det var jo meningen da, men samtidig hadde jeg jo tenkt at jeg kunne tøyse litt, men bare sånn at alle skulle skjønne det hvis du skjønner hva jeg mener! c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 13. februar 2007 skjønner skjønner skjønner...... he he he he he he he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå