Gå til innhold

mentholatum under føttene.... :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg gjort noe forferdelig galt nå? for et bitte lite tynt lag er nå smurt forsiktig under bitte lille utrolig vakre babyen sine små føtter, også under mine, for jeg har litt lyst til å bli frisk selv også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være galt?

Vi har jo anbefalt deg nettopp å gjøre det da du trengte råd og modne som vi er ville vil da aldri lure deg kjære dritgrei;-))

 

Jeg smurte både lille rosa, svigermor og meg selv, og den funket like bra på alle aldre den min venn:-)

 

Det eneste du ikke må gjøre er å få det i øynene deres;-))

 

 

God bedring!

Skrevet

det var det jeg tenkte... at når du sier det så gjør jeg det... he he... det kallestillit min venn!

 

 

hvor lenge kan jeg gjøre dette da, funker det på pusten og hosten og sånn???

 

 

si hva som skjer da klatten...

 

:-)

Skrevet

Det demper hosten, hos oss fjernet det faktisk hosten i løpet av minutter!!!

 

Og svigermor turde nesten ikke si det høyt, for hun var redd den skulle komme hoppende tilbake igjen:-) Hun hadde nemlig blitt smittet av et annet barnebarn som har vært mye syk, og hadde hostet voldsomt etter å ha vært på besøk hos dem i to uker for å være barnepike:-)

Men vips så var hosten borte!

Skrevet

det har skjedd noe rart med meg nemlig

og jeg tør nesten ikke å si det

men jeg burde vel....

 

 

i halsen du vet, der hvor det klør og hvor det gjør at man må hoste, der hvor halstablettene lindrer og smaken setter seg faste vettu....det kjennes ut som om jeg har tatt mantolsugetabletter i m unne, men det har jeg slett ikke.... Jeg har bare smurt under føttene, og jeg har ikke puttet hendene i munnen etterpå heller... også hoster jeg ikke heller.... dette er rart.... og artig!

 

 

Heia Klatten, deg er jeg glad i !

 

hurra!!!

Skrevet

Rene heksetrikset skal jeg si deg!

Men si det ikke for høyt, for tenk om...................;-)))))

Skrevet

ja.... tenk om .... ;-)

 

 

Skrevet

Om den dumme dumme hosten kommer snikende, så vips, på med nytt lag og vips så ble den borte igjen:-)))

 

 

Morsomt ja;-)))

Skrevet

vips!

 

kan jeg tjene penger på å dra dette trikset noe sted??????

Skrevet

Blir det ikke veldig "kaldt" under føttene, da? (Hvis man smører det under nesen, så blir det jo sånn sterkt og kaldt......)

Skrevet

.. nei... ike kaldt men VARMT! veldig varmt, og deilig!

Skrevet

Hmmmm - kanskje det er andre steder man kan ha det også...? c",)

 

 

 

Hihi

Tror jeg må være anonym nå, jeg c",)!

Skrevet

ha ha ha ha ha ha..... mulig det er litt i sterkeste laget... men for all del.... god tur!

Skrevet

Tog du'an? Hihi! c",)

 

 

_^..^_

!/

 

Skrevet

_^..^_

!/

 

 

 

Fillern, sånn skal den se ut...

Skrevet

Fillern, så vanskelig da:

 

_^..^_

!/

 

Skrevet

NEIIII, det gikk i nå heller og i tillegg glemte jeg den dumme anonymknappen.......neineinei c",)

 

Da får det heller være!

Skrevet

men du reven...... jeg skjønte jo det var deg :-)))))))))))))

 

 

c",)

Skrevet

Hehe - det var jo meningen da, men samtidig hadde jeg jo tenkt at jeg kunne tøyse litt, men bare sånn at alle skulle skjønne det hvis du skjønner hva jeg mener! c",)

Skrevet

skjønner skjønner skjønner......

 

he he he he he he he

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...