Gå til innhold

Kan MME som er ferdig blandet og varmet opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

stå i flaskevarmer i 2-4 timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, når den er varmet opp en gang etter å ha blitt kald etter laging skal den ikke holdes varm mer enn 1 time. Ville heller tatt den med kald og varmet den i vann eller micro før bruk

Skrevet

Hmmm, men kan jeg blande NAN ut i kaldt vann da? Så sette den i flaskevarmer når jeg legger meg? Da blir den bare varmet 1 gang!

Skrevet

Pleier å varme en liter med NAN, fordeler på flasker og setter de rett i kjøleskapet. Der kan de stå max et døgn mener jeg... Må oppbevares kaldt da. Du kan blande NAN med kaldt, kokt vann også. Men oppbevar det i kjøleskapet til du trenger det!!!

-Bruker bare micro jeg. Flaskevarmer tok for lang tid her i huset gitt:)

Skrevet

Bruker jo micro på dagtid, da er det enklest mulig. Har da ferdig kokt vann og greier. Men dette er snakk om på natt, at jeg kan ha den i flaskevarmer til han våkner og vil ha den! Jeg blir jo så våken av å springe ned og varme i micro :-)

Skrevet

melka skal jo ikke stå i romtemp mer enn 1 time, så da vil jeg tro det blri det samme, nesten verre, og ha den ståendes lunken så lenge. det er jo når melka er lunken det er best grobunn for bakterier. så jeg vile aldri gjort det men.. jeg er ingen ekspert:)

mange her inne forteller at de har en termos med kokt varmt vann på, og en flaske med kaldt vann i på nattbordet, og ferdig oppmålt pulver i en boks. ( du må jo finne ut hvor mye kaldt/varmt vann man må ha for å få rett temp)

så når ungen våkner, heller de varmt vann oppi flaska, også blander pulver oppi, vips ferdig..

jeg bruker den "dumme" måten: ut på kjøkkenet, flaske fra kjøleskapet, micro, oglys våken. hehe. men kjøkkenet er rett utfor soverommet da så..

Skrevet

Vi har soverom på loftet så :-) Men får vel gjøre det. Han våkner vel helt om jeg skal begynne med alt det dær! Var litt lettvindt med puppen da han ville ha den! Takk for svar :-)

Skrevet

*sukke høyt* ja den som bare kunne dradd frem puppen.. *misunnelig*

Skrevet

Hadde det til for 1 uke siden. Da var han forkjølt og nektet å ta den etterpå :-( Så jeg orket ikke pompinga og holdet på å avslutte her :-( Men, men :-)

Skrevet

På HS har dem sagt at det ikke er noen problem å holde flasken var over noen timer! Ungen min har ikke tatt skade av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...